
El president Vicenç Thomas rep en audiència els representants de la UNAC
15 de noviembre de 2019
El president del Parlament, Vicenç Thomas, ha rebut avui matí en audiència el president de la Unió d’Associacions, Centres i Federacions d’Assistència a Persones amb Discapacitat de Balears (UNAC-Balears), Tomás Arbona, acompanyat del gerent Escolástico Muñoz.
El motiu de l'audiència ha estat el conversar sobre els detalls de l'acte que es té programat celebrar al Parlament, dia 2 de desembre, amb motiu del Dia Mundial de les Persones amb Discapacitat.
La Unió d’Associacions, Centres i Federacions d’Assistència a Persones amb Discapacitat de Balears, UNAC, és una Organització no Governamental sense ànim de lucre, d’àmbit autonòmic, constituïda l’any 1981.
La missió de la UNAC és millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat i de les seves famílies. És la Patronal del sector d’atenció a persones amb discapacitat de les Balears que agrupa a les Associacions i Centres d’Assistència que presten serveis directes a persones amb discapacitat física, psíquica o sensorial a totes les illes: Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera.